Vart med kompis

Heej!
Jag har precis ätit. Jag har vart med Amanda idag. Vi har vart i stallet och hållt på med hästarna, men Corona var helt jävla damp ;o Hon sparkades o skit i hagen o sen i stallet så var hon typ likadan! O så skulle jag longera henne, men det gick inte eller så jävla bra så jag släppte in henne i hagen igen. O så cykla vi hem o jag åt mat. Snart så ska jag kanske ta lite kort som jag inte har gjort än, skulle göra det igår egentligen xD Dom bilderna kommer på ett annat inlägg lite senar isånnafall. Sen efter jag tatt kort så kommer jag att ta det lugnt, alltså chilla:D

Ne men hejdå! Hare gött alla ni där hemme♥


Min lillebrorsa xD Han ää såå söt♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

Aww söt han är lillgriisen :D<3

2012-01-03 @ 21:32:55
URL: http://pppuuusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0