Kollar på TV

Heejsaan!
Just nu kollar ja på tv. Jag kollar på The Mentalist, vet inte vad det är för nått då men?xD Idag har jag vart i skolan sen efter det har jag vart med Johanna (y) Vi har typ spelat guitar hero och kollat på skräckfilm♥ Sen så åt vi tacos te mat, muummss!
Vår lilla hund Theo är kasrerad (stavning) så han går med en tratt, stackarn!:( Men aja, imorn så fyller min syrra år (y) Då ska vi antagligen fira henne, sen så vet jag inte mer. Men på söndag ska jag rida med emma tror jag :D Idag så hade vi bild i skolan då skulle vi va tre grupper o så skulla alla grupper göra en varsin limosin döö trööökk! Hepp men ska kolla tv o käka ostbågar nu (y)♥
Puss!!:D♥



Tihihihi jah blåser bubbla!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0