Godmorgon typ xD

Heej alla ni där hemma!
Har precis ätit frukost, jag gick upp typ kvart över 12 idag. Så jag är meega trött nu, jag somna typ bara ändå 1 igår;o Men aja, idag ska jag nog te stallet, så får vi se hur min galna häst verkar xD Kanske ska rida med Annika idag om det slutar att regna. Hade tänkt o hoppa med henne, som jag tänkte göra igår. Jag kan be Annikas mamma ta kort isånnafall så kan jag lägga upp dom på nått annat inlägg senare (fast det är inte säkert nu att jag rider) Det blev inget med att ta kort igår heller, sorry men jag lovar att göra det idag o lägga upp. Men aa, nu har min hjärna tagit slut, jag kommer inte på mer.
Men ni får hare så gött, så hörs vi senare ikväll.
Hejdå:D<3


Lite gammal bild, den ä sen i somras. Den som tog den va Malin :D (tror jag) xD


Kommentarer
Postat av: Eriksson (yy'

Tävling på bloggen (yy'

http://barafjollooor.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment

Var med du , oh sprid vidare tävlingen

2012-01-04 @ 23:19:46
URL: http://barafjollooor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0