Ätit kladdkaka

Tjenixeen!
Har precis ätit kladdkaka mumms! Och den var ju inte bara lite kladdig heller:O Men gott vare iallafall. Idag så har jag vart i skolan som vanligt ja, sen så har jag vart i stallet. Kom nästan precis hem från stallet. Har vart med o släppt in o så har jag fixat mat o mockat åt Coroan såklart. Sen så gjorde jag engelskan (tjugo glosor) Så nu kan jag dom helt! Har dom tills imorn. I helgen så ska jag inte göra nått tror jag. Syrran fyller år, och då kanske det blir kalas o vi får främmat:) Sen så ska jag inte göra mkt mer, kanske va mä kompis eller nött (y) Nä men, ni får hare bra o så hörs vi imorn helt enkelt (y)♥
Kkrraamm!


Min engelskaläxa! Kuul?= Neeej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0