Onsdag

Tjena alla bloggläsare!
 Jag har precis tatt på mig kläder och ska nog snart ringa kompis. Annars har jag inte gjort så mkt. Imorn så kanske vi ska kolla på en häst. (En vit till-.-) Vi ska ju sälja Corona för att hon ä för liten för oss. Den
ponnyn vi kanske ska titta på ää vit, 1.39 hög, den har typ tävlat o skit okså, den hade tävlar i
hoppning tror jag. Så den kunde hoppa väldigt bra tydligen iallafall. (Fast vi kommer nog inte att tävla
med den tror jag iallafall) Men aa, nu fick ni veta lite om den;) Jag funderar på om jag ska kolla på
film nu, ska nog kolla på Glee isånnafall. Jag har inte ens öppnat den;o Men aa, ska kolla på den nu
så, ni för hare gött alla ni där hemma.
Kraammiis// Hanna♥


(Gammal bild)


Kommentarer
Postat av: Oline Kristiansson

Fin blogg :)

Vem har du som förebild ?

Asså någon du verkligen diggar på

alla sätt och vis :)

2012-02-16 @ 01:05:43
URL: http://oliinekristiansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack:)

Jag vet inte riktigt:/

hurså??

2012-02-17 @ 15:56:13
URL: http://kkrraamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0