Duschat

Heejhejj!
Jag har precis duschat typ, o sitter o kollar runt lite på datorn just nu.
Idag har jag vart i stallet en snabbis o fixat iordning, sen så åkte vi till Nymans o köpte lite fika.
Sen så åkte vi hem o fika då;)
Sen innan stallet så var jag ute o blev kastad i en snöhög av min brorsa-.- inte kul!
Men aa, man måste ju få ha kul ibland.♥
Jaoo, imorn ska jag nog va med kompis, har inte vart med nån på hela lovet ju! Känns väldigt bra.
Just de! Jag va ju o red igår det måste jag berätta om!
Men aa, när vi kom fram så stog den inne i boxen redan, o den va sjukt fin!
Aa, sen tog ägaren ut hästen o vi borsta o skit, sen så fick ägaren te hästen sadla o tränsa o skit.
Sen så gick vi till ridhuset o hon hoppa upp o red lite. Sen efter henne så red syrran o sen red syrran lilla kusin.
Sen till sist skulle jag rida, o jag kände redan att den va sjukt mysig redan när jag hoppa upp.
Och när jag skulle trava så va det okså sjukt mysigt! Jag skulle så gärna vilja ha den hästen!
Men det är nog inte stor risk att vi tar den, den kostar 20 000.
Men aa, ska nog ta o göra nått nu.
Puss♥


(Gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0