Tjaaa;D

Just nu sitter jag o kollar på felicia när hon målar naglar;D
 
Senare ikväll så ska jag kolla på hennes match;) hoppas det går bra<3
Och nu vettja inte vad jag ska göraaa ;( har tråkigt!
 
Kanske ska ut o ''lira lite boll'' med systern min<3 men först ska jag ta på mig kläder ;D har inte gjort det än!
kanske ska bli extra målvakt :)
Som ni såg igår så skrev jansson ett inlägg;D eller aa han failade så att det blev två inlägg! mahahahaha!
 
Ne men ska dra nu.. snart äta:) sen ut. (måste säga att syrran ee bäst på att måla naglar **host**;D<3
Kraaaaammm!
 
hahahaha sött va jansson, vill du va me?;D<3
 

Kommentarer
Postat av: jansson

Aa :(

Svar: hahaha!;D
kkrraamm.blogg.se

2012-08-08 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0