Hanna in tha house;D härmar dej jansson mahaha;D

Ne men hej på er där hemme;D åt mat precis o ska snart ut o lira lite boll tror ja;D
o så har jag träning ikväll fett gött!
 
Gött att det ää bra väder idag, vilket det inte vart på länge typ;(
Men aa.. haha.. ;p
på lördag har simon (min lillebor) nabben cup, ska bli kul o titta.. han står ju i mål o ska fylla 9:)
han ee riktigt duktig måste ja säga!:)
Sen på söndag åker jag o simon te mamma o pappa!:) läängtar! har inte vart där på länge:(
sen så börjar skolan på fredag, inte imorn men nästa... hehe naaajjjss ''host'' haha ne men
det ska bli kul att träffa alla nya klasskompisar o sårå;D
*fan* det ää ju snart jul! omg går ju skit fort;o ungefär 3 o en halv månad jue;o hahaha!! då kommer tåmten;D haha ne men ee lite flum just nu;o
Men ska nog gå ut nu tror jag:) men skriver ett inlägg lite senare sen:
 
Puss o kraamm alla cp-barn;D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0